ΕΛΛΑΔΑ

Η κρίση χτύπησε μπουζούκια και ρεμπετάδικα -Οι αριθμοί λένε «ναι», τα Σαββατόβραδα λένε «όχι» [πίνακας]

Τα τελευταία χρόνια η οικονομική κρίση που χτύπησε την Ελλάδα είχε μεγάλο αντίκτυπο και στη διασκέδαση των πολιτών, αφού περιόρισε τις εξόδους τους. Ενδεικτικά είναι τα αποτελέσματα έρευνας για την πολιτιστική κατανάλωση του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) που δείχνουν ότι η κρίση έχει περιορίσει τις εξόδους, είτε αυτό αφορά σε διασκέδαση ή συμμετοχή σε πολιτιστικά θεάματα, σε ποσοστό 15%.

Οπως γράφει και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στο πεδίο της μουσικής η κατηγορία των ανενεργών φτάνει το 62%, στο θέατρο-χορό το 78%, ενώ στο σινεμά περιορίζεται στο 40%.

«Οι μεγαλύτερες μεταβολές παρατηρούνται στην κατανάλωση πολιτιστικών προϊόντων από τους μικρομεσαίους, όπως μικροεπιχειρηματίες, ή μικροβιοτέχνες και μαγαζάτορες, αλλά και όσους ασχολούνται με χειρωνακτικές εργασίες» λέει ο Δημήτρης Εμμανουήλ, διευθυντής ερευνών του ΕΚΚΕ και επιστημονικός υπεύθυνος του έργου.

Η εντύπωση της αποδόμησης ενός μοντέλου ψυχαγωγίας (μεγάλες πίστες, ρεμπετάδικα), που συνδέθηκε με την ευμάρεια των προηγουμένων είκοσι ετών στην Ελλάδα, είναι έντονη. Ωστόσο αν και οι αριθμοί να δείχνουν μείωση, μία βόλτα στις μεγάλες πίστες και τα μπουζούκια Παρασκευή και Σάββατο βράδυ θα δείξει πως τουλάχιστον αυτές τις ημέρες τα νυχτερινά κέντρα πλημμυρίζουν από κόσμο.

 

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact