ΚΟΣΜΟΣ

Ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ εγκατέλειψε την πολιτική και πιάνει δουλειά στη Siemens

Θα συμμετάσχει στο ενιαίο ΔΣ με τη γαλλική Alstom με αντικείμενο τους σιδηρόδρομους

O πρώην υπουργός Οικονομίας και Εξωτερικών της Γερμανίας, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, πρόκειται να ενταχτεί στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Siemens-Alstom που ασχολείται με τους σιδηροδρόμους, γράφει η γερμανική Die Zeit.

Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Ο Γκάμπριελ «δεν έμαθε τίποτα από τον Σρέντερ», δήλωσε ο επικεφαλής του Κόμματος της Αριστεράς, Μπερντ Ρίξινγκερ. «Ο Γκάμπριελ συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο της Siemens Alstom και βοήθησε στη διαμόρφωση της συμφωνίας συνεργασίας των δυο εταιριών», υποστήριξε.

Ο Ρίξινγκερ αναφέρθηκε στον πρώην καγκελάριο Γκέρχαρντ Σρέντερ, ο οποίος μετά τη θητεία του στην καγκελαρία μπήκε στο εποπτικό συμβούλιο της Nord Stream και της ρωσικής κρατικής εταιρείας Rosneft.

Η οργάνωση Lobby Control επέκρινε επίσης την κίνηση αυτή του Γκάμπριελ καθώς ως υπουργός Οικονομικών συμμετείχε σε μια άλλη απόπειρα συναλλαγής μεταξύ της Siemens και της Alstom το 2014, που αφορούσε αποκλειστικά τον τομέα των σταθμών ηλεκτροπαραγωγής. Τελικά, η αμερικανική εταιρεία General Electric εξασφάλισε τη σύμβαση για την απόκτηση μέρους της δραστηριότητας της Alstom και όχι η Siemens – όπως επιθυμούσε ο Γκάμπριελ.

Η πλευρά της Siemens Alstom θέλει να επωφεληθεί, κυρίως από τις εμπειρίες του Γκάμπριελ. «Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Ζίγκμαρ Γκάμπριελ», δήλωσε ο προϊστάμενος της Alstom, Ανρί Πουπάρ Λαφάρζ. Ο πρώην υπουργός γνωρίζει τις διεθνείς αγορές και είναι ικανός. Η Siemens ανέφερε επίσης τη μεγάλη διεθνή εμπειρία του Γκαμπριελ.

Μέχρι το τέλος του έτους, η θυγατρική ICE της Siemens και ο γάλλος κατασκευαστής TGV της Alstom θέλουν να συγχωνεύσουν τις επιχειρήσεις τους – εάν οι αντιμονοπωλιακές αρχές δώσουν τη συγκατάθεσή τους. Μαζί, οι δύο εταιρείες θα έχουν κύκλο εργασιών άνω των 15 δισ. ευρώ και θα απασχολούν περίπου 62.300 άτομα παγκοσμίως.

Με τη συγχώνευσή τους, οι Γερμανοί και οι Γάλλοι επιθυμούν να αντιμετωπίσουν τον νέο έντονο ανταγωνισμό από την Κίνα. Ο κινεζικός όμιλος CRRC έχει προχωρήσει πολύ στον παγκόσμιο αγώνα στον τομέα των σιδηροδρόμων, εδώ και αρκετά χρόνια.

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Γλυφάδα: Ο «Πόλεμος» της Τουρκικής Μαφίας με Δύο Εκτελέσεις Μπροστά σε Αθώους Πολίτες

Πέντε Δολοφόνοι που Παρίσταναν τους Αθώους στην Τηλεόραση

Η Αγγελική Νικολούλη έχει καταφέρει να φέρει στο…

343,8 Δισεκατομμύρια και Άλλοι 9: Οι Πλουσιότεροι στον Κόσμο το 2024 και Τα Μυστικά τους

Η λίστα του διάσημου επιχειρηματικού περιοδικού Forbes για…

Επιδότηση Ρεύματος Δεκεμβρίου: Πόσο Θα Μειωθεί ο Λογαριασμός Σας

Ανακοινώθηκε η επιδότηση για τους λογαριασμούς ρεύματος του…

Θα πάθετε μεγάλο σοκ με το σώμα της Natalija Kuznetsova

Οι δικέφαλοί της είναι πιο ογκώδεις από εκείνους…

Γιγάντιος πύθωνας εθεάθη σε πλημμυρισμένους δρόμους της Ταϊλάνδης

Οι πρόσφατες πλημμύρες στο νότιο τμήμα της Ταϊλάνδης…
contact