ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Από τον Απρίλιο η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Το «έξυπνο εισιτήριο» θα έμπαινε σε ισχύ σε λεωφορεία και τρόλεϊ τον Ιανουάριο του 2017

Τον Απρίλιο αναμένεται η έλευση του «έξυπνου» εισιτηρίου και όχι στις αρχές του νέου έτους, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο το οποίο στοχεύει στην δραστική μείωση της εισιτηριοδιαφυγής στις αστικές συγκοινωνίες, θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις αρχές Απριλίου, οπότε και θα λειτουργήσουν παράλληλα και τα δύο συστήματα και το σημερινό και το νέο, προκειμένου οι χρήστες να εξοικειωθούν με το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

«Αν και θα μπορούσε σταδιακά να ξεκινήσει η εφαρμογή από τον Ιανουάριο, το έργο θα πάει λίγο πίσω, ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και νέος συμπληρωματικός διαγωνισμός για τον Προαστιακό σιδηρόδρομο, αλλά και για τα μηχανήματα για κάποιους σταθμούς που δεν είχαν προβλεφθεί από τον πρώτο διαγωνισμό», σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών.

Υπενθυμίζεται πως με βάση το χρονοδιάγραμμα, το έξυπνο εισιτήριο θα έμπαινε σε ισχύ σε λεωφορεία και τρόλεϊ τον Ιανουάριο του 2017 και το καλοκαίρι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ. Σύμφωνα με τον υπουργό, ο σχεδιασμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν ήταν «ο βέλτιστος», καθώς δεν είχαν προβλεφθεί μηχανήματα για τροφοδοσία καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου και για το λόγο αυτό προχωρήσαμε σε μερικό επανασχεδιασμό του έργου. «Δεν είχαν προβλεφθεί για όλους τους σταθμούς μηχανές για την τροφοδότηση των καρτών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Δεν είχαν προβλεφθεί παντού οι κατάλληλες πύλες σε όλους τους σταθμούς του μετρό. Είχε προβλεφθεί υποχρεωτικά εξοπλισμός, χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη για αλλαγή του αριθμού για όλα τα λεωφορεία, είτε είχαν πρόβλημα είτε δεν είχαν».

Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το απλό χάρτινο εισιτήριο και το κουπόνι της μηνιαίας και ετήσιας κάρτας, αντικαθίστανται από την «έξυπνη κάρτα» και την «πολλαπλή κάρτα».

– Η «έξυπνη κάρτα» είναι προσωποποιημένη με τον ιδιοκτήτη της και αποθηκεύει τύπους κομίστρου.

– Η «πολλαπλή κάρτα» είναι για τους χρήστες που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποθηκεύει συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου.

Και με τις δύο κάρτες δεν απαιτείται επαφή στα ειδικά επικυρωτικά των οχημάτων των λεωφορείων και τρόλεϊ και τις πύλες των σταθμών, ενώ οι κάρτες αυτές είναι επαναφορτιζόμενες. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με χρήση τραπεζικών καρτών.

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

loading...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact