ΚΟΣΜΟΣ

Boeing: Αναβάθμιση του λογισμικού των 737 MAX μέχρι τον Μάιο

Στόχος τα αεροσκάφη του τύπου να πετούν ξανά τον Ιούλιο

Η Boeing Co ενημέρωσε κάποιες εταιρείες που έχουν εντάξει στους στόλους τους επιβατικά αεροσκάφη 737 MAX ότι επιδιώκει η ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA) να εγκρίνει την αναβάθμιση λογισμικού που σχεδιάζει να κάνει σε αυτά στα τέλη του Μαΐου και τα αεροπλάνα να τεθούν ξανά σε υπηρεσία περί τα μέσα Ιουλίου, δήλωσαν δύο πηγές ενημερωμένες σχετικά στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

Οι στόχοι αυτοί εντάσσονται στο χρονοδιάγραμμα που έχει κοινοποιήσει η Μπόινγκ σε αεροπορικές εταιρείες που έχουν αγοράσει τέτοια αεροσκάφη, στο πλαίσιο των επεξηγήσεων για την αναβάθμιση του λογισμικού τους, που έπαιξε ρόλο στη συντριβή δύο 737 MAX μέσα σε λίγους μήνες και την καθήλωση στο έδαφος όλων των αεροπλάνων του τύπου αυτού τον Μάρτιο.

Ωστόσο η Μπόινγκ δεν έχει ακόμη παρουσιάσει προς έγκριση στην FAA ολοκληρωμένο το πακέτο αναβάθμισης του λογισμικού, επισήμαναν δύο άλλες πηγές.

Οι πηγές του Reuters, που μίλησαν υπό τον όρο να μην κατονομαστούν, σημείωσαν πως δεν γνωρίζουν πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία νέας πιστοποίησης του αεροσκάφους.

Πέραν της πιστοποίησης της καλής λειτουργίας του λογισμικού και της ασφαλούς λειτουργίας του αεροσκάφους, πρέπει να ληφθούν επίσης αποφάσεις από τους εποπτικούς φορείς στις ΗΠΑ και διεθνώς για το εάν θα χρειαστεί νέα εκπαίδευση των χειριστών των 737 MAX.

Οι δύο εταιρείες που έχουν αγοράσει τα περισσότερα αεροσκάφη του τύπου, οι Southwest Airlines και American Airlines, τα αφαίρεσαν από τα προγράμματα των πτήσεών τους μέχρι των Αύγουστο, πάντως σημείωσαν πως ίσως σταδιακά τα επαναφέρουν εάν λάβουν πιστοποιήσεις και επιτραπεί να τεθούν σε υπηρεσία νωρίτερα. Η United Airlines, που διαθέτει 14 αεροσκάφη 737 MAX, σημειώνει πως αναμένει να τεθούν ξανά σε υπηρεσία μέσα στο καλοκαίρι.

Η Μπόινγκ ανέστειλε τις παραδόσεις των νέων αεροσκαφών της στα μέσα Μαρτίου και τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε πως μειώνει την παραγωγή τους σε 42 αεροπλάνα κάθε μήνα, από 52.

Αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να τροποποιήσουν ή ακόμη και να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις καθώς χρειάστηκε να βρουν άλλα αεροσκάφη για να καλύψουν το κενό που δημιούργησε η καθήλωση των 737 MAX, το κυριότερο πλεονέκτημα των οποίων είναι η αποδοτικότητά τους, η χρήση λιγότερων καυσίμων.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact