Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη -Επίσχεση εργασίας επ' αόριστον από τη Δευτέρα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Σε επίσχεση εργασίας επ’ αόριστον προχωρούν από την προσεχή Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016 οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, όπως αποφάσισαν στη…[19 Αυγούστου, 2016 - 13:23]

























