Ερχονται πρόστιμα για όσους δεν πλήρωσαν τα τέλη κυκλοφορίας -Θα πρέπει να καταβάλουν το διπλάσιο αντίτιμο
Μετά τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν πέρασαν τα ΙΧ τους ΚΤΕΟ, αλλά και σε αυτούς που επιμένουν να…[10 Φεβρουαρίου, 2016 - 08:33]

























