Νεκρός και ο 63χρονος μοναχός του Αγίου Ορους από κατανάλωση δηλητηριωδών μανιταριών
Τον θάνατο του 63χρονου μοναχού του Αγίου Όρους, που προήλθε ύστερα από κατανάλωση δηλητηριωδών μανιταριών, επιβεβαίωσε ο διοικητής του Νοσοκομείου…[16 Οκτωβρίου, 2014 - 16:23]

























