Το παράπονο του αδερφού του Ανδρέα Παπανδρέου: Με πέταξαν σε ένα γηροκομείο -Η πίκρα για τα ανίψια του
Την πικρία του για την αδιαφορία των ανιψιών του και το παράπονό του γιατί βρίσκεται κλεισμένος σε ένα γηροκομείο, παρά…[27 Σεπτεμβρίου, 2014 - 11:53]

























