ΔΙΑΦΟΡΑ

Τα κόλπα που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ για να σας «πάρουν χρήματα»

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί σας παίρνει τόση ώρα να βρείτε το γάλα ή τα αβγά όταν «πετάγεστε» στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσετε τα βασικά, ή γιατί τα λουλούδια βρίσκονται πάντα κοντά στην είσοδο των πολυκαταστημάτων;

Σύμφωνα με τα πορίσματα μιας έρευνας που δημοσίευσε ο ιστότοπος της Mirror, πρόκειται για «ψυχολογικά εργαλεία» που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να δημιουργήσουν την κατάλληλη διάθεση στους πελάτες τους ώστε να γεμίσουν το καλάθι των αγορών τους, ακόμα κι αν έχουν πεταχτεί στο κατάστημα για να προμηθευτούν ένα-δύο προϊόντα.

Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο συνηθισμένα «κόλπα» που επιστρατεύουν τα μεγάλα συνήθως σούπερ μάρκετ για να «υπνωτίσουν» τους πελάτες τους και να τους κάνουν να αδειάσουν το πορτοφόλι τους, συχνά για πράγματα που δεν χρειάζονται.

«Κρυμμένα» βασικά προϊόντα

Τα αβγά, το ψωμί και το γάλα βρίσκονται συχνά διασκορπισμένα στις πιο απομακρυσμένες γωνίες των καταστημάτων, έτσι ώστε ο πελάτης να έρχεται σε επαφή με όσο τον δυνατόν περισσότερα προϊόντα, στη διαδρομή του μέχρι να φτάσει στα συγκεκριμένα ράφια.

Λουλούδια στην είσοδο

Σύμφωνα με τον ειδικό στον κλάδο των αγορών, Φιλ Λάμπερτ, τα έντονα χρώματα των λουλουδιών στην είσοδο βελτιώνουν άμεσα τη διάθεση των καταναλωτών, δημιουργώντας τους την προδιάθεση να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.

Απαλή μουσική

Ορισμένα είδη μουσικής μπορούν να χαλαρώσουν έναν πελάτη, προδιαθέτοντάς τον να κάνει τα ψώνια του με πιο αργό ρυθμό και να αγοράσει περισσότερα προϊόντα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ρυθμός του κάθε κομματιού να είναι πιο αργός από τον χτύπο της καρδιάς.

Διαρρύθμιση που ευνοεί τη δεξιόστροφη κατεύθυνση

Σύμφωνα με ψυχολογικές μελέτες, οι πελάτες των καταστημάτων ξοδεύουν περισσότερα όταν κινούνται δεξιόστροφα αντί για αριστερόστροφα, κάτι που εκμετελλεύονται οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, διαμορφώνοντας κατάλληλα τους χώρους τους.

Ειδική τοποθέτηση των προϊόντων έτσι ώστε να προσελκύουν παιδιά

Τα προϊόντα που απευθύνονται στα παιδιά τοποθετούνται σε κατάλληλο ύψος στα ράφια ώστε να τους τραβάνε το βλέμμα και να μπορούν να τα φτάσουν. Πρόκειται για μια εγγυημένη τακτική, που έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» σε πολλούς γονείς που ψωνίζουν με τα παιδιά τους.

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact