ΔΙΑΦΟΡΑ

Ποιο είναι το κόλπο για να πίνετε λιγότερο

Μια ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ απεφάνθη ότι όσο πιο μεγάλο είναι το ποτήρι στο οποίο πίνουμε, τόσο περισσότερο αλκοόλ καταναλώνουμε, ακόμα κι αν δεν αλλάξει η προκαθορισμένη μερίδα.

Νέα μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, αποκάλυψε πως οι άνθρωποι, οι οποίοι πίνουν κρασί σε μεγάλα ποτήρια, τείνουν να καταναλώνουν περισσότερο αλκοόλ και να ξοδεύουν κατ’ επέκταση περισσότερα χρήματα απ’ ότι οι υπόλοιποι.

Η Ερευνητική Μονάδα Συμπεριφοράς και Υγείας του Κέιμπριτζ, έκανε μια έρευνα με «πειραματόζωα», του θαμώνες μιας τοπικής παμπ.

Το προσωπικό της παμπ, έκανε μια αλλαγή στα ποτήρια σερβιρίσματος, βάζοντας την προκαθορισμένη ποσότητα κρασιού των 175 ml, σε μεγαλύτερα απ’ ότι συνήθως ποτήρια.

Στο τέλος της ημέρας, η παμπ, ανακοίνωσε ότι είχε 9% αύξηση των εσόδων από κατανάλωση αλκοόλ.

Η επικεφαλής της έρευνας σχολίασε πως τα αποτελέσματα «κάτι δείχνουν», τονίζοντας ότι πιθανώς οι πότες να ξεγελάστηκαν από τη διαφορά μεταξύ ποτηριού και ποσότητας κρασιού και να θεώρησαν ότι πίνουν λιγότερο, κάτι που τους ανάγκασε, ή να πιούν περισσότερο ή να πιουν γρηγορότερα.

Ενα αξιοπερίεργο αποτέλεσμα της μελέτης ήταν το ότι οι πότες, κατανάλωσαν 11,9% περισσότερο αλκοόλ όταν το ποτήρι ήταν μεγαλύτερο, και 12,2% επιπλέον, αν κρατούσαν το ποτήρι τους, την ώρα που το γέμιζαν με αλκοόλ.

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact