ΕΛΛΑΔΑ

Πως μια πρώην τραπεζικός «κατακτά» το εξωτερικό: Το εξαιρετικό ελαιόλαδο με όνομα βγαλμένο από την Επανάσταση του '21 [εικόνες]

Γνήσιο, παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο, εξαιρετικής ποιότητας, που φέρει την ονομασία του… Λόρδου Βύρωνα και των αγωνιστών της ηρωϊκής εξόδου του Μεσολογγίου, κατακτά τις διεθνείς αγορές, χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο μιας πρώην υπαλλήλου τραπέζης από την Αιτολωακαρνανία.
Η Κλεοπάτρα Τσορβαντζή αφήνοντας πίσω της μια επιτυχημένη καριέρα επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, όπου πριν από μερικά χρόνια ίδρυσε μια εταιρία παραγωγής, τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου, την Messolongi Fields.

Το εξαιρετικό ελαιόλαδο, συσκευάζεται σε φιάλες που φέρουν τρεις πολύ πρωτότυπες και εντυπωσιακές ετικέτες, βασισμένες στην ιστορία του ηρωϊκού Μεσολογγίου και διακινούνται με επιτυχία στην Ελλάδα, στην Ελβετία, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Πρόκειται για τις ονομασίες «Lord Byron», «Garden of Heroes» και «Philhellene», προερχόμενες από τις παραδοσιακές ποικιλίες ελιάς «κορωνέϊκη» και «κουτσορελιά», που αποτελούν την απόλυτη έκφραση του ελληνικού – μεσογειακού τρόπου διατροφής και υπενθυμίζουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές τους μεγάλους φιλέλληνες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της χώρας.

Οι ελαιώνες της εταιρείας, βρίσκονται στο νομό Αιτωλοακαρνανίας σε ένα προστατευμένο φυσικό περιβάλλον και σε μια περιοχή με ιστορία στις ιχθυοκαλλιέργειες, την καλλιέργεια αμπελιών και ελαιόδεντρων, ενώ στις γύρω περιοχές, για την παραγωγή του ελαιολάδου και άλλων ελληνικών τροφίμων, ακολουθούνται παραδοσιακές μέθοδοι καλλιέργειας, κυρίως βιολογικές, πιστοποιημένες, ή μη.

Η επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα, που ανέπτυξε η κ. Τσορβαντζή και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση στην εποχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάστηκε στη διάρκεια εκδήλωσης, με θέμα: «Η στρατηγική εξωστρέφειας ως κλειδί επιτυχίας: το παράδειγμα Ελληνίδων επιχειρηματιών που «επιχειρούν» διεθνώς», που συνδιοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο ΤΟΓΜΕ της ΕΕΔΕ-Τμήμα Μακεδονίας και το Κέντρο «ΕΡΓΑΝΗ», στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νεανικής Επιχειρηματικότητας – “to biz or not to biz” – της Πρωτεύουσας Νεολαίας Θεσσαλονίκη 2014, με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Φωτογραφίες από τον ιστότοπο messolongifields

 

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact