Δεν έφταναν η θύελλα αντιδράσεων και τα ποικίλα σχόλια που ξεσήκωσε η φωτογράφιση του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη και της συζύγου του Δανάης Στράτου, με θέα την Ακρόπολη, στο διάσημο «Paris Match», τώρα αποκαλύπτεται ότι υπήρξε «απάτη»!
Οι φωτογραφίες ελήφθησαν σε… άλλο μπαλκόνι και συγκεκριμένα σε αυτό των πεθερικών του υπουργού, αφού το διάσημο ζευγάρι κατοικούσε στον πρώτο όροφο που δεν «βλέπει» τον Παρθενώνα!
Σύμφωνα με κατοίκους της οδού Χατζηχρήστου στην περιοχή Μακρυγιάννη, ολόκληρο το αρχοντικό που έχει θέα προς τον Ιερό Βράχο και το Μουσείο της Ακρόπολης ανήκει στη μητέρα της Δανάης Στράτου. Η γνωστή γλύπτρια Ελένη Πόταγα – Στράτου εξακολουθεί να κατοικεί στους τελευταίους ορόφους του κτιρίου μαζί με τον σύζυγό της Φαίδωνα Στράτου.
Στο τετραώροφο οίκημα, εκτός από τον υπουργό και τη σύζυγό του (έμεναν στον πρώτο όροφο έως την Κυριακή 29 Μαρτίου, οπότε μετακόμισαν σε μεγαλύτερο διαμέρισμα στην πλατεία Μαβίλη), κατοικεί άλλη μία από τις τρεις κόρες της οικογένειας. Αλλο ένα διαμέρισμα στην πίσω πλευρά του κτιρίου φέρεται ότι ήταν προς ενοικίαση και αυτή τη στιγμή κατοικείται από ένα νεαρό ζευγάρι.
Στον πρώτο όροφο
Από το διαμέρισμα του πρώτου ορόφου, όπου έμενε το υπουργικό ζεύγος, η θέα προς την Ακρόπολη είναι περιορισμένη! Οπως αποδεικνύεται από το φωτογραφικό υλικό της «Espresso», το μικρό μπαλκόνι επί της οδού Χατζηχρήστου βλέπει ελάχιστα τον Ιερό Βράχο, αφού έχει μπροστά του την πίσω πλευρά του Μουσείου της Ακρόπολης! Αυτό αποδεικνύεται και από τη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο γαλλικό περιοδικό, με τον Γιάνη Βαρουφάκη να παίζει πιάνο μπροστά στην ξύλινη μπαλκονόπορτα.
Αυτό σημαίνει, ουσιαστικά, πως το υπουργικό ζευγάρι σήκωσε στο πόδι το κτίσμα για τις πόζες του και έφτασε στο σημείο να… δανειστεί τους χώρους άλλου ορόφου για χάρη της φωτογράφισης, προκειμένου ο φωτογράφος του «Paris Match» να εξασφαλίσει τις τέλειες εικόνες.
Ειδικότερα, αφού έγινε μια μίνι ξενάγηση σε όλους τους χώρους του αρχοντικού, αποφασίστηκε η εξωτερική φωτογράφιση του ζευγαριού να γίνει στο μπαλκόνι του τρίτου ορόφου, ΦΩΤΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΙΑΣόπου τίποτα δεν περιορίζει τη θέα προς την Ακρόπολη. Ετσι, το πλήθος των εσωτερικών φωτογραφιών πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του ζευγαριού, αλλά η εξωτερική φωτογράφιση έγινε στο σπίτι των πεθερικών του Γιάνη Βαρουφάκη!
Ρομαντικό σκηνικό
Από εκεί, η θέα προς τον Ιερό Βράχο (καθώς και το σύνολο των στοιχείων που περιβάλλουν το όλο σκηνικό) προσέδιδε τον επιθυμητό ρομαντικό χαρακτήρα που ταίριαζε με τον βίο του ζευγαριού.
Επίσης, η μαρμάρινη βρύση και τα λιγοστά φυτά, με την ελιά και τη μουσμουλιά να πρωταγωνιστούν σε όλες τις φωτογραφίες του περιοδικού, προσφέρουν στο τελικό αποτέλεσμα αισθητική που παραπέμπει στην παλιά Αθήνα.
Σε αυτά επικεντρώθηκε το ενδιαφέρον του φωτογράφου, ο οποίος φαίνεται ότι μαγεύτηκε από την ομορφιά του τοπίου, κάτι που τράβηξε και την προσοχή των υπευθύνων του περιοδικού.
Οπως δείχνει η τελική απόφασή τους, θέλησαν να δημοσιεύσουν πολλές από τις εξωτερικές λήψεις με το ζευγάρι να χαμογελά και να αγκαλιάζεται.
Αλλά και το τμήμα της φωτογράφισης που απεικονίζει τον Γιάνη Βαρουφάκη και τη σύζυγό του να απολαμβάνουν ένα γεύμα γεμάτο από ελληνικές γαστρονομικές λιχουδιές στην εξωτερική τραπεζαρία έγινε -σύμφωνα με πληροφορίες- στους πάνω ορόφους, πιθανότατα στην ταράτσα του σπιτιού – κοινή για όλη την οικογένεια Στράτου!