ΚΟΣΜΟΣ

Τηλεφώνησε 24.000 φορές σε 2 χρόνια σε υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικής εταιρίας

Συνελήφθη ο 71χρονος – Τι ζητούσε από την εταιρία

Ένας Ιάπωνας συνταξιούχος συνελήφθη αφού πήρε τηλέφωνο περίπου 24.000 φορές την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού του παρόχου, καταγγέλλοντας ότι η εταιρεία αυτή δεν σεβάστηκε τους όρους του συμβολαίου του σύμφωνα με την αστυνομία και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Ο 71χρονος αυτός τέθηκε υπό κράτηση την προηγούμενη εβδομάδα αφού έπαιρνε περισσότερες από 400 φορές την εβδομάδα τηλέφωνα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας τηλεφωνίας KDDI, επεσήμανε σήμερα εκπρόσωπος της αστυνομίας του Τόκιο, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.

«Ήθελε οι υπάλληλοι στην KDDI να πάνε σπίτι του και να του ζητήσουν συγγνώμη επειδή παραβίασαν τους όρους του συμβολαίου του. Επίσης συχνά έκλεινε το τηλέφωνο αμέσως αφού καλούσε», πρόσθεσε.

Ο 71χρονος συνελήφθη για το αδίκημα της «παρακώλυσης» εμπορικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο συνταξιούχος επιδιδόταν σε αυτή την ενοχλητική δραστηριότητα επί δύο χρόνια και συνολικά έκανε περίπου 24.000 τηλεφωνήματα από δημόσια τηλέφωνα για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του προς την εταιρεία και να προσβάλει τους υπαλλήλους της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact