ΕΛΛΑΔΑ

Ερευνα της Nielsen: Η κρίση άλλαξε δραστικά τις συνήθειες του Ελληνα στα σούπερ μάρκετ

Στην εποχή της κρίσης, το περιβόητο καλάθι της νοικοκυράς αδειάζει πριν καν γεμίσει. Στην πραγματικότητα, όμως, καμία νοικοκυρά δεν αποπειράται να το… γεμίσει, καθώς οι τιμές των προϊόντων είναι αρκούντως αποτρεπτικές.

Σύμφωνα με την έρευνα της Νielsen, οι παγιωμένες επί χρόνια συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή όταν πήγαινε στο σούπερ μάρκετ έχουν αλλάξει με την έλευση της οικονομικής κρίσης.

Ήδη από το 2008 διαφαινόταν μια τάση στην αλλαγή των συνηθειών και απλώς αυτή πλέον δείχνει να παγιώνεται. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως η τιμή ενός προϊόντος είναι το βασικό κριτήριο αγοράς για τον Έλληνα καταναλωτή -σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Παράλληλα, όπως τονίζει η εταιρεία ερευνών IRI, στη χώρα μας δραστηριοποιούνται επτά μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες συγκεντρώνουν τα 9 από τα 10 ευρώ που διατίθεται στην αγορά, ρίχνοντας στα… Τάρταρα τα μικρά συνοικιακά σούπερ μάρκετ.

Επίσης, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον (Nielsen), ενώ το 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ (στοιχεία διεθνούς έρευνας dunnhumby).

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact