ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Τι καινούριο ετοιμάζει «μυστικά» το Facebook;

Το Facebook εργάζεται με μυστικό τρόπο πάνω σε ένα νέο διαδικτυακό τόπο με την ονομασία «Το Facebook στην Εργασία» (Facebook at Work), με στόχο να «βάλει πόδι» στα επαγγελματικά γραφεία ανά τον πλανήτη και έτσι να ανταγωνιστεί απευθείας το LinkedIn, αλλά επίσης τη Google και την Microsoft.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, σχεδιάζει τη νέα υπηρεσία του προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να μιλάνε με συναδέλφους τους, να κάνουν νέες επαγγελματικές επαφές, να συνεργάζονται στη δημιουργία επαγγελματικών εγγράφων κ.α., σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες των «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς».

Ο νέος διαδικτυακός τόπος θα μοιάζει εμφανισιακά με το κυρίως Facebook, αλλά θα επιτρέπει στους χρήστες να διαχωρίζουν αυστηρά το προσωπικό «προφίλ» τους (με τις προσωπικές φωτογραφίες και βίντεό τους ή με τις πολιτικές απόψεις τους) από το επαγγελματικό «προφίλ» τους.

Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι του κοινωνικού δικτύου έχουν μεταξύ τους χρησιμοποιήσει ένα τέτοιο επαγγελματικό υποδίκτυο για την καθημερινή εργασία τους στο Facebook και κάποια στιγμή έθεσαν το θέμα να επεκτείνουν αυτή την υπηρεσία εξωτερικά σε όλους τους χρήστες.

Η ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας άρχισε αθόρυβα πέρυσι και ήδη βρίσκεται σε φάση δοκιμών με εταιρείες, καθώς μάλλον πλησιάζει η ημερομηνία επίσημης ανακοίνωσης της πρωτοβουλίας, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα.

Σε πρώτη φάση, το “Facebook at Work” αναμένεται να «κλέψει» μερίδιο αγοράς από το αμιγώς επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο LinkedIn, το οποίο έχει περίπου 90 εκατ. ενεργούς χρήστες το μήνα και αποτελεί το κύριο «εργαλείο» επαγγελματικής δικτύωσης διεθνώς. Όμως, η επαγγελματική υπηρεσία του Facebook θα μπορούσε να ανταγωνιστεί επίσης υπηρεσίες όπως το Google Drive ή τα Office και Outlook της Microsoft.

Για να καταφέρει το Facebook να διεισδύσει στους επαγγελματικούς χώρους ως εργαλείο δουλειάς, θα πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων και των στελεχών τους, οι οποίοι συχνά διεξάγουν εμπιστευτικές συνομιλίες στο διαδίκτυο και ανταλλάσσουν ευαίσθητες εμπορικές πληροφορίες, τις οποίες δεν θα ήθελαν να δουν να διαρρέουν. Πολύ περισσότερο που το Facebook έχει κατ’ επανάληψη δεχτεί κριτικές ότι χρησιμοποιεί καταχρηστικά τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.

Επιπλέον, αρκετές εταιρείες μέχρι σήμερα απαγορεύουν τη χρήση του Facebook στους εργαζομένους τους για να μην πέφτει η παραγωγικότητά τους, οπότε θα πρέπει πρώτα να πειστούν ότι όντως το Facebook θα χρησιμοποιείται για δουλειά και όχι για κουτσομπολιό και χασομέρι.

Αρχικά τουλάχιστον το “Facebook at Work” αναμένεται να είναι δωρεάν προκειμένου να κερδίσει χρήστες. Το Facebook δημιουργεί σχεδόν όλα τα έσοδά του από διαφημίσεις και καταφέρνει να προσελκύει περισσότερες, όσους περισσότερους χρήστες έχει.

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact