ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση έως 600 ευρώ – Βήμα βήμα η διαδικασία

Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φτάνει μέχρι και τα 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε πράξεις του ΔΕΔΔΗΕ ή σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας, αλλά να είναι τυχαία.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

* Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και

* Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

  • Ο καταναλωτής να υπογράψει φόρμα με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται στη διεύθυνση: https://deddie.gr/media/16985/πρακτικά-βήματα-για-τη-διεκδίκηση-αποζημίωσης-για-βλάβες-σε-ηλεκτρικές-συσκευές-καταναλωτών-που-οφείλονται-σε-υπαιτιότητα-του-δεδδηε-final.pdf.

Μπορείτε να βρείτε τη σχετική αίτηση εδώ

Εντός 15 ημερών η απόφαση του ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact