Οι ανεμβολίαστοι αναδεικνύονται σε μια νέα φυλή καταναλωτών με τελείως διαφορετικές συνήθειες από τους εμβολιασμένους! Τι ψωνίζουν;
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), περίπου 7 στους 10 ανεμβολίαστους (ποσοστό 66%) δήλωσε πως είναι ασφαλές να κυκλοφορεί έξω όπως και πριν, εν αντιθέσει με 1 στους 4 εμβολιασμένους (ποσοστό 23%) που ασπάζεται κάτι τέτοιο.
Τι ψωνίζουν
Οκτώ στους 10 ανεμβολίαστους δηλώνει πως προτιμά ελληνικά προϊόντα -στους εμβολιασμένους το ποσοστό αυτό είναι στο 70%.
Την ίδια στιγμή μόλις το 17% αποφεύγει να αγοράζει χύμα προϊόντα και προτιμά τα συσκευασμένα -το ποσοστό αυτό είναι διπλάσιο στους εμβολιασμένους- ενώ μόλις το 13%, από 33% που είναι στους εμβολιασμένους, απολυμαίνει τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ πριν τα βάλει στο σπίτι του.
Όσο για το αν επιλέγει το φυσικό δίκτυο ή το ηλεκτρονικό κατάστημα των σούπερ μάρκετ, μόνο το 6% των ανεμβολίαστων -στους εμβολιασμένους είναι 14%- προτιμά να αγοράζει εξ αποστάσεως τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ.
Με απλά λόγια από αυτές τις απαντήσεις εξάγονται τα εξής συμπεράσματα. Οι ανεμβολίαστοι εμφανίζονται να είναι λιγότερο δεκτικοί στην τεχνολογία και να στηρίζουν περισσότερο τα τοπικά προϊόντα, καταναλώνουν λιγότερα απολυμαντικά – αντισηπτικά και προτιμούν τα χύμα προϊόντα έναντι των συσκευασμένων.
Οι ανεμβολίαστοι θέλουν εμβόλιο και τεστ για τους… άλλους
Ποσοστό 14% των μη εμβολιασμένων θέλει το προσωπικού του καταστήματος που επισκέπτεται για να κάνει τις αγορές του να είναι εμβολιασμένο, ενώ υπερδιπλάσιο είναι το ποσοστό -φθάνει το 44%- όσων μη εμβολιασμένων επιθυμεί το προσωπικό του καταστήματος που επισκέπτεται να έχει κάνει self test.