ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πανευρωπαϊκή έρευνα: Οι έλληνες καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί, απαισιόδοξοι και δεν αγοράζουν

Απρόθυμους να αγοράσουν και ταυτόχρονα απαισιόδοξους σε σχέση με την εξέλιξη των αποδοχών τους, δείχνει τους έλληνες καταναλωτές πανευρωπαϊκή έρευνα της GfK Consumer Climate.

Η έρευνα τονίζει πως αν και τα ελληνικά οικονομικά μεγέθη αρχίζουν να βελτιώνονται και αναμένεται μικρή ανάπτυξη για πρώτη φορά στο τρίτο τρίμηνο 2014 παρ’ όλα αυτά οι καταναλωτές έγιναν και πάλι πολύ σκεπτικιστές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος στην Ευρώπη διαμορφώθηκε στις 4,2 μονάδες το τρίτο τρίμηνο του 2014, σε σύγκριση με τις 9,1 μονάδες του προηγούμενου τριμήνου. Τον Σεπτέμβριο ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών βρισκόταν στις -20,3 μονάδες, δηλαδή10,3 μονάδες χαμηλότερα από τον Ιούνιο.

Μια παρόμοια εικόνα προκύπτει από τις εισοδηματικές προσδοκίες. Το καλοκαίρι, ο δείκτης μειώθηκε κατά περίπου 10 μονάδες και βρίσκεται πλέον στις -27,2 μονάδες. Οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να αναμένουν ότι τα ημερομίσθια και οι μισθοί θα πέσουν.

Συνεπώς δεν αποτελεί έκπληξη, σύμφωνα με την GfK Consumer Climate, το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν βρίσκονται σε αγοραστική διάθεση. Κατά συνέπεια, η προθυμία για αγορές μειώθηκε κατά περίπου 15 μονάδες κατά το τελευταίο τρίμηνο στο επίπεδο των -29 μονάδων.

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact