ΚΟΣΜΟΣ

«Πείτε μας τι εύχεστε να κάνετε πριν πεθάνετε»: Η νέα στρατηγική marketing της Malaysia Airlines!


Αυτόν τον τρόπο σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι στης εταιρίας για να δώσουν ώθηση στις αερογραμμές που πήραν τον κατήφορο μετά τα δύο τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα το τελευταίο διάστημα – Εντελώς αποτυχημένη, κρίνουν την καμπάνια οι ειδικοί ανά τον κόσμο

Εμείς θα ικανοποιήσουμε όλες σας τις επιθυμίες, λέει η Malaysia Airlines, προκειμένου να κερδίσει πίσω το κοινό που την εγκατέλειψε μαζικά, μετά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα που κόστισαν τη ζωή σε συνολικά 537 ανθρώπους το τελευταίο εξάμηνο. Μεταξύ άλλων, τάζει στους υποψήφιους επιβάτες δωρεάν εισιτήρια, αλλά και αμέτρητα iPads.

Τι πρέπει να κάνουν οι «τυχεροί»; Να κοινοποιήσουν στην εταιρία, με όποιον τρόπο θέλουν, αυτό που στην Αμερική και σε άλλες δυτικές χώρες είναι γνωστό ως «bucket list». Τι είναι αυτή η «λίστα»; Μα όλα όσα θέλει να κάνει κάποιος στη ζωή του, δηλαδή πριν πεθάνει… Ναι, ο συνειρμός είναι μακάβριος, δεν φταίει η δική σας σκέψη που πήρε… λάθος δρόμο!

Όπως σημειώνει το περιοδικό Time, η καμπάνια των Malaysia Airlines, που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα με τη μορφή διαγωνισμού, κατέβηκε πάραυτα μετά από λίγες ώρες, ενώ τώρα το λινκ οδηγεί σε «Σελίδα Λάθους», καθώς οι αρμόδιοι συνειδητοποίησαν πως δεν είναι αυτός ο σωστός τρόπος για να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών. 
Πηγή: protothema.gr

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

“ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ”: Χαμός στη Βουλή με Γεωργιάδη και ΚΚΕ

Άγριο κράξιμο έριξε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο ΚΚΕ…

Επιστροφή στα ερείπια

Χιλιάδες Παλαιστίνιοι γυρίζουν στον βορρά της Γάζας —…

Πώς Μοντέλο του Penthouse ξεγέλαγε πλούσιους γέρους και τους ξάφριζε

Στους λαμπερούς δρόμους του Μάλιμπου, όπου τα SUV…

Λίγο μετά τη συμφωνία: Άρματα ανοίγουν πυρ δίπλα σε πεζούς

Το περιστατικό έγινε λίγο μετά την ανακοίνωση κατάπαυσης.…

Ανησυχία στη Δύση: Πώς η Ρωσία ετοιμάζει το έδαφος για επίθεση

**Ανησυχητικά στοιχεία για σχέδια της Μόσχας κατά του…

44 Επαγγέλματα που θα εξαφανίσει η Τεχνητή Νοημοσύνη

(Κράτα καφέ και υπομονή – μπορεί να είσαι…
contact