ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ

Ποια είναι τα μυστικά του σώματος της Σακίρα;

Η Shakira διαθέτει από τη φύση της σeξy καμπύλες και στενή μέση και φροντίζει να τις τονίζει σε κάθε της εμφάνιση. Παρ’ όλα αυτά, ακόμη και αν τα συγκεκριμένα σημεία του σώματος δεν είναι και το ατού σου, θα μπορούσες με 2 συγκεκριμένες κινήσεις, να τονίσεις όσο το δυνατόν περισσότερο τις φυσικές σου καμπύλες.

Για λεπτή μέση
Οι ασκήσεις που στοχεύουν στους πλάγιους κοιλιακούς, βοηθούν στην αποβολή του περιττού λίπους στην περιοχή της μέσης. Στάσου λοιπόν όρθια με τα χέρια τεντωμένα και κολλημένα στα πλάγια και την κοιλιά σφιγμένη. Κράτα βαράκια και στα δύο χέρια.

Άρχισε να κατεβάζεις σιγά σιγά το δεξί σου χέρι προς το πόδι όσο πιο κάτω μπορείς και στάσου για λίγα δευτερόλεπτα. Άρχισε να ανεβαίνεις με αργό ρυθμό στην αρχική θέση. Επανάλαβε 15 φορές για 3 σετ και στη συνέχεια άλλαξε χέρι.

Για τονισμένους γοφούς
Ξάπλωσε με την πλάτη στο στρώμα, τα πόδια τεντωμένα παράλληλα και τα χέρια στα πλάγια. Σήκωσε το ένα πόδι σε γωνία 30 μοιρών από το πάτωμα.

Κάνε 10-15 περιστροφικές κινήσεις με το όρθιο πόδι στον αέρα και στη συνέχεια κινήσου με την αντίθετη φορά. Επανάλαβε με το άλλο πόδι.

Μία άλλη άσκηση που βοηθάει στην ανόρθωση των γλουτών είναι το τρέξιμο σε διάδρομο γυμναστικής με ανηφορική ανάκλιση.

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Σοκ από τη σφαγή στη πόλη Μπούσα της Ουκρανίας

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλούν οι εικόνες που βλέπουν…

Κάρλα Ντελ Πόντε: Να εκδοθεί διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον Πούτιν

«Είναι εγκληματίας πολέμου» Η πρώην Γενική Εισαγγελέας του…

Μπάμπα Βάνγκα: «Ο Βλαντίμιρ Πούτιν θα γίνει…»

Προφητεία για τη Ρωσία και τον Πούτιν είχε…
contact