ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το Facebook αλλάζει ριζικά με έμφαση σε ιδιωτικότητα, Groups και… έρωτα

Ο τεχνολογικός κολοσσός μόλις ανακοίνωσε το μεγαλύτερο redesign εφαρμογής εδώ και 15 χρόνια, από όταν δηλαδή ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ λάνσαρε την πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger αποκτούν φρέσκο νέο look, με τον ανασχεδιασμό να επικεντρώνεται στην ιδιωτικότητα του χρήστη, τα εξαιρετικά επιτυχημένα Groups και Events, ενώ το News Feed όπου εμφανίζονται οι ενημερώσεις από τους φίλους περνάει σε δεύτερο ρόλο.

Το ίδιο το Facebook αλλάζει όνομα σε «FB5», με το πιο «μοντέρνο» πλέον λογότυπο να γίνεται στρογγυλό από τετραγωνισμένο, ενώ παράλληλα καταργείται η χαρακτηριστική μπλε μπάρα στην κορυφή της ιστοσελίδας, αφήνοντας έτσι ακόμη περισσότερο «λευκό χώρο» στο site.

Ωστόσο αυτό που τράβηξε τα βλέμματα όλων είναι το Facebook Dating, η πολυαναμενόμενη λειτουργία γνωριμιών που έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως «Tinder-killer», η οποία θα διαθέτει ένα «καυτό» νέο χαρακτηριστικό, το Secret Crush – ελληνιστί «Κρυφή… Καψούρα».

«Θα είναι ευκολότερο από ποτέ να βρείτε τον επόμενο μεγάλο σας έρωτα», υπόσχεται η Facebook και εξηγείται:

Το Secret Crush θα επιτρέπει στους χρήστες να ταιριάζουν με οποιονδήποτε φίλο/φίλη έχουν… βάλει στο μάτι.

Οι χρήστες αρχικά θα επιλέγουν έως εννέα άτομα με τα οποία ενδιαφέρονται να βγουν ραντεβού.

Αν κάποιους από αυτούς τους χρήστες κάνει χρήση του Facebook Dating, θα λαμβάνει ειδοποίηση πως έχει επιλεχθεί ως Secret Crush.

«Οι χρήστες μας έχουν αναφέρει πως πιστεύουν ότι υπάρχει η δυνατότητα να εξερευνήσουν ενδεχόμενες ρομαντικές σχέσεις, μέσα από τους κύκλους τους», αναφέρει η εταιρεία.

Εφόσον και η… καψούρα σας σας επιλέξει ως Secret Crush τότε θα λάβετε μια ειδοποίηση πως υπάρχει ταίριασμα, ακριβώς όπως συμβαίνει στο Tinder.

Τα Groups στο επίκεντρο

Με κεντρικό σύνθημα «Το μέλλον είναι ιδιωτικό», ο Marck Zuckerberg, συνιδρυτής και CEO του Facebook, πραγματοποίησε πριν λίγο την κεντρική ομιλία του F8, του ετήσιου συνεδρίου της εταιρείας για προγραμματιστές.

Αρχικά, η εταιρεία ανακοίνωσε το Project Lightspeed, μέσω του οποίου θα προχωρήσει στην παρουσίαση μιας εντελώς ανανεωμένης έκδοσης του Messenger η οποία θα απαιτεί 30MB για εγκατάσταση – 70MB λιγότερα από τη σημερινή. Παράλληλα, θα ανοίγει σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα.

Στη συνέχεια, βρίσκουμε το «Close Friends and Family», έναν χώρο στον οποίο θα εμφανίζεται περιεχόμενο από τους φίλους και τα μέλη της οικογένειας με τα οποία ο χρήστης επικοινωνεί συχνότερα. Σε αυτό θα εντοπίζονται φωτογραφίες, βίντεο και άλλα χαρακτηριστικά που βρίσκονται υπό ανάπτυξη.

Στις mobile εφαρμογές όπου θα δούμε πρώτα τις αλλαγές, τα Groups βρίσκονται ακριβώς στη μέση της νέας μπάρας επιλογών. Επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο, ο χρήστης θα μπορεί να δει άμεσα τις τελευταίες εξελίξεις από τις ομάδες που ακολουθεί. Αναμενόμενα, το Facebook παρουσιάζει νέα εργαλεία για να προτείνει ομάδες που πιστεύει ότι θα ενδιαφέρουν τους χρήστες του, κάνοντας πιο εύκολη την ανακάλυψή τους.

Μία άλλη δυνατότητα, αυτή με την ονομασία “Meet New Friends”, αναλαμβάνει όπως φανερώνει και η ονομασία του, να βοηθήσει τους χρήστες του να κάνουν νέους φίλους. Για το σκοπό αυτό, το Facebook θα προτείνει στον κάθε χρήστη άλλους χρήστες που θα μπορεί να κάνει φίλους με βάση κοινά ενδιαφέροντα που έχουν αλλά και κάποια κοινή επαφή στον πραγματικό κόσμο.

Για το Instagram, η Facebook ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει δοκιμές γύρω από το χαρακτηριστικό που κρύβει τον αριθμό των likes στα posts. Η δοκιμή θα γίνει μόνο στον Καναδά και μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού θα μπορεί να δει τον σχετικό αριθμό για το εκάστοτε post. Άλλωστε, κάτι τέτοιο είχε γίνει γνωστό και πριν από μερικές ημέρες, μέσω σχετικής διαρροής.

Για την ίδια πλατφόρμα, ανακοινώθηκε πως από την επόμενη εβδομάδα οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές απευθείας από τα διάφορα posts των creators, χωρίς να φεύγουν από το Instagram. Οι τελευταίοι απλώς θα χρειάζεται να «tagάρουν» τα σχετικά προϊόντα στα posts τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα brands θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν ακόμη μεγαλύτερα κοινά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook κάνει μια μεγάλη προσπάθεια να διασφαλίσει ότι τα groups είναι ορατά σε κάθε σημείο του app, επομένως θα ξεκινά να προωθεί groups σε περιοχές όπως το marketplace και το Watch.

Επιπλέον, δημιουργεί νέα εργαλεία ανάλογα με τον τύπο των groups, όπως ένα νέο listing format για groups τα οποία εστιάζουν στην εύρεση νέας εργασίας. Επιπλέον, με το νέο design θα μπορείς να δημοσιεύσεις σε οποιοδήποτε group από το news Feed, σαν να δημοσίευες στο δικό σου προφίλ.

Όσον αφορά τα events, το Facebook δίνει μεγάλη έμφαση στο να σε βοηθήσει να βρεις πράγματα να κάνεις στη γειτονιά σου. Το νέο events tab, κάθεται πλέον δίπλα στο groups tab στο νέο menu bar layout.

Kάντε κλικ για να συνεχίσετε

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Όταν ο Κουφοντίνας σκότωσε τον Αξαρλιάν και πήγε σαν περαστικός να δει το πτώμα του

Πλατεία Συντάγματος, μεσημέρι 14 Ιουλίου 1992. Κίνηση, ζέστη,…

«Σφάζονται» για την αρχηγία

Μετά το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών της περασμένης…

Σκηνές χάους σε νυχτερινό: Πήγαν να δουν την Πάολα και εγκλωβίστηκαν λόγω… κακοκαιρίας

Σοβαρά προβλήματα προκάλεσε η ισχυρή καταιγίδα που έπληξε…

ΕΛ.ΑΣ.: Επιστολή 37 ανώτατων αξιωματικών στον Κ.Μητσοτάκη – «Ιδού τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ

Επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υπουργό…

Βίντεο-Ντοκουμέντο: Καΐκι αντιμετώπισε το «υπερκύτταρο» της Χαλκιδικής

Ταινία τρόμου θυμίζουν οι εικόνες ανοιχτά της Ποτίδαιας.…
contact