ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Blackout 50 δισ. δολαρίων και… κρίση πανικού στους χρήστες των social media

Η πολύωρη διακοπή λειτουργίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και Whatsapp ήταν το δεύτερο ισχυρό πλήγμα μέσα σε λίγες ημέρες για τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που έφερε στα πρόθυρα του… πανικού και τους χρήστες τους σε όλον τον κόσμο.

Κατηγορία-βόμβα

Του χθεσινού πρωτοφανούς blackout, προηγήθηκε την Κυριακή η κατηγορία-βόμβα για τον τρόπο λειτουργίας του Facebook καθώς πληροφοριοδότης αποκάλυψε ότι η εταιρεία γνώριζε για τις επιπτώσεις των υπηρεσιών της στην ψυχική υγεία των νέων χρηστών, αλλά αντί για την αντιμετώπιση του προβλήματος, προτίμησε να βάλει το κέρδος πάνω από το δημόσιο όφελος.

Η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ έχει υποστεί τεράστιες οικονομικές απώλειες από αυτές τις αρνητικές εξελίξεις.

Οι μετοχές του παρουσίασαν κατακόρυφη πτώση, με τις απώλειες για τον μεγιστάνα των social media να ξεπερνούν τα 7 δισ. δολάρια, ενώ για την εταιρεία υπολογίζονται – μέχρι στιγμής – στα 50 δισ. δολάρια.

Στο μεταξύ, εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο είδαν χθες να χάνεται το… έδαφος κάτω από τα πόδια τους διότι δεν ήξεραν πώς να αντιμετωπίσουν το αδιέξοδο που προκάλεσε στην ψηφιακή καθημερινότητά τους το πολύωρο, βασανιστικό μπλακάουτ.

Οι περισσότεροι στράφηκαν στο Twitter για να δουν τι συμβαίνει με τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για να σχολιάσουν τις εξελίξεις.

Χωρίς προηγούμενο

Επρόκειτο για συμβάν χωρίς προηγούμενο για τον γιγαντιαίο όμιλο του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που ήδη αντιμετωπίζει την κατακραυγή εξαιτίας των αποκαλύψεων για τις πρακτικές του.

Κατά τον εξειδικευμένο ιστότοπο Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το χθεσινό μπλακάουτ ήταν «το μεγαλύτερο που έχει παρατηρηθεί ποτέ».

Και όπως αποκάλυψε η ρεπόρτερ τεχνολογίας των ΝYTimes, Σίρα Φρένκελ, η οποία επικοινώνησε με εργαζόμενο της Facebook μετά το μπλακ άουτ της εταιρείας, η καθυστέρηση στην επαναφορά του οφειλόταν στο γεγονός ότι οι κάρτες εισόδου των εργαζομένων είχαν μπλοκάρει και δεν μπορούσαν να μπουν για να διορθώσουν το πρόβλημα.

Επικράτησε πανικός

«Εσείς έχετε;» ήταν η πρώτη ερώτηση που ακούστηκε μόλις κατέρρευσε η εφαρμογή του Facebook και μετά επικράτησε πανικός.

Ειδικά οι μικρότερες ηλικίες που δεν θυμούνται ζωή χωρίς social media έχασαν… τη γη κάτω από τα πόδια τους. Σαν να κόπηκε το ρεύμα ή το νερό και να μην ήξεραν πότε θα επιστρέψει η παροχή, έτσι αντέδρασαν.

Πώς θα επικοινωνήσουν, από πού θα ενημερωθούν, πώς θα συναντήσουν το κορίτσι/αγόρι τους, αφού οι μικρές ηλικίες έχουν ακυρώσει το τηλεφώνημα ως μέσο επικοινωνίας – μερικές φορές σου δίνουν την αίσθηση ότι και το 166 ή την Αστυνομία θα την καλέσουν σε περίπτωση ανάγκης μέσω Messenger.

Σε απόγνωση και οι μανάδες που ελέγχουν τα παιδιά τους «Τι ώρα θα γυρίσεις;», «Εφτασες;» «Βρήκες ταξί; Στείλε φωτό την πινακίδα» και άλλα τέτοια μηνύματα.

(In.gr)

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΣΟΚ από τη Naval Group – Δίνει τις Βelharra με Aster 30 B1

ΣΟΚ από τη Naval Group αφού με ανακοίνωσή…

Κωσταράκος για ευρωστρατό: Εφικτή πραγματικότητα ή ηθελημένη αυταπάτη;

Τις πιθανότητες δημιουργίας Ευρωπαϊκού Στρατού, αναλύει ο στρατηγός,…

Τι δείχνουν οι κρυφές δημοσκοπήσεις για το κόμμα Γιαννακόπουλου

Τον τελευταίο καιρό σύντροφοι δημοσιεύματα στον Τύπο κάνουν…

Ο σύμβουλος του Ερντογάν προέβλεψε πόλεμο ΗΠΑ-Τουρκίας

Ο σύμβουλος του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, Μεσούτ Χακί…

Γιατί είναι σπουδαία η ελληνογαλλική συμφωνία – Οι τρεις λόγοι

«Πρόκειται για μια συμφωνία, η οποία αναβαθμίζει στρατηγικά…

Νάρκωνε την σύζυγό του και καλούσε αγνώστους να την βιάζουν

Μία πρωτοφανής υπόθεση είδε το φως της δημοσιότητας…

Salt Bae: Χαμός στη Βρετανία για τo νέο «σφαγείο» του στο Λονδίνο

Διασύρουν τον γνωστό βρωμύλο Τούρκο σεφ οι βρετανοί…
contact