Ένα βίντεο με τον τίτλο X δημιούργησε ο βρετανικός οίκος πολυτελών εσωρούχων και σeξ toυs, Coco de Mer ενόψει της νέας του διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία βασίζεται σε έρευνες που υποστηρίζουν ότι ο μέσος άνθρωπος σκέφτεται το σeξ κάθε έξι δευτερόλεπτα.
«Λένε πως σκέφτεσαι το σeξ κάθε 6 δευτερόλεπτα» και «Σeξ, μπορούμε να σε κάνουμε να σκέφτεσαι το σeξ περισσότερο» είναι οι δύο φράσεις που ανοίγουν και κλείνουν το βίντεο αντίστοιχα.
Δείτε το βίντεο:
[vimeo 128134468 w=500 h=281]