ΓΥΝΑΙΚΑ

Έξι προϊόντα στα οποία γύρισαν την πλάτη οι γυναίκες

Καλσόν, τσιγάρα, βιβλία, γάντια, πορτοφόλια, γυαλιά ηλίου… Αυτά είναι μερικά από τα προϊόντα που μια σύγχρονη γυναίκα σπανίως θα βάλει στη λίστα με τα ψώνια της. Πλέον, η αγοραστική τάση του… ισχυρού φύλου άλλαξε άρδην την ίδια στιγμή που νέες μόδες και μανίες έρχονται να αντικαταστήσουν τις ήδη υπάρχουσες.

«Όλα μαζί, φαίνεται σαν να έρχονται για να ενισχύσουν την ανεξαρτησία των γυναικών », λέει η Anita Γκάντι, αντιπρόεδρος εταιρείας μάρκετινγκ που παρείχε και τα παρακάτω δεδομένα. Όπως αποδεικνύεται, οι γυναίκες σήμερα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για βιωματικά γεγονότα όπως μια συναυλία: «Το 2009, την περίοδο της οικονομικής κατάρρευσης, οι άνθρωποι δεν διέθεταν παρά ελάχιστα για αγορές», λέει, «και εάν το έκαναν ήταν περισσότερο συνειδητοί για το αν θα ξόδευαν τα χρήματα τους σε επιπόλαια πράγματα».

Ιδού τα προϊόντα στα οποία οι γυναίκες γύρισαν την πλάτη:

1. Καλσόν κάθε είδους

Κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, οι αγορές καλσόν έχουν μειωθεί περίπου κατά 47% ενώ ταυτόχρονα, αύξηση κατά 18% παρουσιάζει η αγορά των κολάν.

2. Τρόφιμα διαίτης

Οι πωλήσεις των τροφών χωρίς ζάχαρη έχουν πέσει κάτω του 15%, τα χωρίς λιπαρά τρόφιμα έχουν βυθιστεί κατά 17% (με χαμηλά λιπαρά είναι κάτω του 13%,) και τα τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη είναι κάτω από 22%. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι γυναίκες είναι λιγότερο συνειδητές με την υγεία. Αντ ‘αυτού, ο ορισμός του «υγιούς» έχει εξελιχθεί, λέει ο Γκάντι. Τώρα οι γυναίκες έλκονται προς τα φυσικά και βιολογικά τρόφιμα, τα οποία έχουν άνοδο 10% στις πωλήσεις.

3. Τσιγάρα

Τόσο τα τσιγάρα όσο και τα προϊόντα που βοηθούν στη διακοπή του καπνίσματος (όπως τα μπαλώματα ή οι τσίχλες), βλέπουν τις πωλήσεις τους να βυθίζονται, κυρίως τα τελευταία πέντε χρόνια. Δεδομένου ότι λιγότερες γυναίκες καπνίζουν συγκριτικά με τους άνδρες (μόνο το 16% των Αμερικανίδων καπνίζει, σε σύγκριση με το 20% των ανδρών) αυτό δεν πρέπει να αποτελεί μεγάλη έκπληξη.

4. Προϊόντα μαλλιών

Οι γυναίκες βάζουν ολοένα και λιγότερο στο καλάθι των αγορών τους, προϊόντα styling για τα μαλλιά. Οι πωλήσεις τους έχουν πέσει κατά 14% ίσως επειδή επικρατεί και η τάση του φυσικού look

5. Γάντια, τσάντες, πορτοφόλια, γυαλιά ηλίου

Ποιος θα το περίμενε! Αξεσουάρ όπως είναι οι τσάντες, τα γυαλιά ηλίου ή τα ρολόγια θα έχαναν τον ορισμό του …φετίχ κι αυτό γιατί οι πωλήσεις τους παρουσιάζουν πτώση.

6. Βιβλία

Παρά την τεράστια επιτυχία βιβλίων όπως «Οι πενήντα αποχρώσεις του γκρι», οι γυναίκες δεν φαίνεται πως αρέσκονται στο ξεφύλλισμα. Οι πωλήσεις, όπως γράφει το Time, έπεσαν κατά 13% τα τελευταία πέντε χρόνια.

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει, είναι που έστρεψαν την αγοραστική τους δύναμη οι γυναίκες. Ιδού μερικά: Υγιεινά προϊόντα (βιολογικά και οργανικά), εισιτήρια για συναυλίες και comedy club, προσωπικά δάνεια.
Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

«Κόφτης» στη θέρμανση στο δημόσιο – Τέλος ζεστό νερό και φωτεινές επιγραφές στη Γερμανία

Η Γερμανία ετοιμάζεται για τον επερχόμενο «ρωσικό» χειμώνα,…

Μικρότερες συσκευασίες, ίδιες τιμές – Το μυστικό κόλπο της «συρρίκνωσης»

Οι εταιρείες συρρικνώνουν τις συσκευασίες των προϊόντων, χωρίς…

Αποκάλυψη: Τους S300 αναζητούσαν στην Κρήτη οι Τούρκοι

Τις θέσεις των S300 που βρίσκονται στην Κρήτη…

Γιατί αναχαιτίστηκαν οπλισμένα τουρκικά F-16 στην Κάρπαθο

Με αφορμή ισχυρισμούς της τουρκικής πλευράς σχετικά με…

Νέες ανατιμήσεις απο Σεπτέμβριο: Ποια προϊόντα «εκτοξεύονται»

Ενεργειακή ακρίβεια και οικονομική κρίση έχουν φτάσει στα…

Μπήκε σε πισίνα με παιδιά με αποκαλυπτικό G-string και προκάλεσε αντιδράσεις

Πολλές είναι οι αντιδράσεις κάτω από ένα βίντεο…

Οι νέες τιμές στο ηλεκτρικό ρεύμα για τον Σεπτέμβριο χωρίς το Power Pass

Για τον Σεπτέμβριο ανακοινώθηκαν νέες τιμές στο ηλεκτρικό…

Η επιστημονική πρόβλεψη της απόλυτης καταστροφής

Έρχονται δύσκολες μέρες για τον πλανήτη… Ο κόσμος…
contact