ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Γιατί σχεδόν οι μισοί δεν μπορούν να αναγνωρίσουν το logo της Apple;

Χωρίς να κλέψετε, κοιτάζοντας ποιο είναι το σωστό αναζητώντας τη λύση σε κάποια μηχανή αναζήτησης, βρείτε ποιο είναι το σωστό λογότυπο της Apple στο παρακάτω διάγραμμα. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που εκπονήθηκε από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες, σχεδόν οι μισοί από εκείνους που επιχείρησαν να τεστάρουν την παρατηρητικότητά τους, ακόμα και χρήστες MAC, δεν κατάφεραν να βρουν το σωστό μισοφαγωμένο μήλο..

Το συγκεκριμένο λογότυπο, είναι απλό και ένα από τα πιο διάσημα και αναγνωρίσιμα στον κόσμο. Κι όμως, το 53%, δεν κατάφερε να βρει το σωστό.

Γιατί ωστόσο δεν μπορούν να το αναγνωρίσουν; Το «βλέπω» και «κοιτάζω ή παρατηρώ», είναι διαφορετικές έννοιες. Το γεγονός ότι βλέπουμε ένα αντικείμενο, δεν σημαίνει ότι θα το δεσμεύουμε και στη μνήμη μας, λένε οι δυο καθηγητές Adam B. Blake και Alan D. Castel.

«Αν και βλέπουμε συνεχώς κάτι, ξανά και ξανά, το μυαλό μας μπορεί να μας μάθει ότι δεν έχει σημασία να θυμόμαστε το συγκεκριμένο στοιχείο – αν ποτέ χρειαστεί να το βρούμε ξανά, απλά κοιτάζουμε γύρω μας», εξηγούν.

Τεστάρετε και εσείς τη μνήμη σας με το λογότυπο της Apple, εδώ

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Ο Ρέι Ντάλιο προειδοποιεί για Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου πολέμου που θα περιλαμβάνει…

Ισραήλ: «Εγκαταλείψτε άμεσα την Τουρκία»

Το Channel 12, επικαλούμενο δήλωση της κυβέρνησης, μετέδωσε…

Έφθασε η ώρα…που οι προφητείες των Γερόντων, γίνονται πραγματικότητα;

Γέροντας Αθανάσιος: Την κατάσταση που βιώνει τον τελευταίο…

«Στόχος μας ολόκληρος ο πλανήτης»: Τι έλεγε ο ηγέτης της Χαμάς το 2022

Ο 78χρονος συνιδρυτής της Χαμάς “εκτόξευε” απειλές όχι…

Οι 5 αλλαγές που έρχονται σε συντάξεις – επιδόματα

Οριστικοποιήθηκαν οι διατάξεις του ασφαλιστικού -για την απασχόληση…

Ελαιόλαδο: Πόσο θα κρατηθούν στα ύψη οι τιμές

Ακριβό, τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο, θα παραμείνει…

Λωρίδα της Γάζας: Σκηνές που πραγματικά θέλεις κουράγιο για να τις δεις…

Σκηνές γροθιά στο στομάχι! Βίντεο που ήρθε στο…
contact