ΥΓΕΙΑ

Τι μπορείτε να πάθετε αν κάθεστε πανω απο 10-15 λεπτά στην τουαλέτα

Σύμφωνα με τους ειδικούς αν κάθεστε πάνω από 15 λεπτά στο κάθισμα της τουαλέτας σημαίνει ότι έχετε κάποια σοβαρά θέματα.

Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εσάς δεν το παίρνετε στα σοβαρά, αλλά αν σας συμβαίνει και εσάς αυτό, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το άρθρο ώστε να γνωρίζετε τις αιτίες και τις προφυλάξεις που πρέπει να ληφθούν.

Δείτε τι μπορείτε να πάθετε αν κάθεστε πάνω από 15 λεπτά στο κάθισμα της τουαλέτας.

Τι σημαίνει το οτι κάθεστε στη τουαλέτα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;

Εάν ξοδεύετε περισσότερο από 15 λεπτά στην αφόδευση, αυτό σημαίνει ότι έχετε ήδη κάποιο πρόβλημα με το σύστημα σας . Η αφόδευση δεν θα πρέπει να είναι μια μακρά και παρατεταμένη διαδικασία . Στην πραγματικότητα, πρέπει να χρησιμοποιούμε την τουαλέτα μας μόνο όταν είναι πολύ απαραίτητο.

Αν κάθεστε για ώρα στην τουαλέτα χωρίς να κάνετε τίποτα αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα. Οι σβώλοι των αιμοφόρων αγγείων γύρω από την περιοχή του πρωκτού μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονή και πόνο. Μπορεί ακόμη και να αιμορραγήσουν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.

Μην χάνετε το χρόνο σας στην τουαλέτα.

Το κύμα περισταλτισμού είναι μια προοδευτική και επαναλαμβανόμενη σύσπαση που επιτρέπει στο σώμα μας να μεταφέρει τα κόπρανα κατά μήκος του εντέρου μας, καθώς και προκαλεί την παρόρμηση για την αφόδευση. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να αφοδέψετε, όταν αισθάνεστε την άμεση παρόρμηση υπάρχουν πιθανότητες να αντιμετωπίσετε ένα αντίστροφο περισταλτισμό.
Δυσκολία στην αφόδευση

Κάποιες φορές η αφόδευση γίνεται πολύ δύσκολα και πρέπει να περιμένετε μέχρι την επόμενη πίεση. Θα πρέπει να είστε υπομονετικοί, καθώς η διαδικασία αυτή μπορεί να πάρει μια-δυο ώρες. Αν συχνά σας παίρνει περισσότερο από 10-15 λεπτά από ό, τι επιβάλλεται αυτό σημαίνει οτι κάτι δεν πάει καλά με εσάς.
Προσθέστε αφθονία ινών στη διατροφή σας.

Το οτι ξοδεύετε περισσότερο χρόνο στην τουαλέτα αυτός είναι ένας δείκτης δυσκοιλιότητας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε αφθονία ινών στα γεύματά σας. Θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον 38 γραμμάρια φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Το στρες μπορεί επίσης να είναι ένας σημαντικός λόγος για τη δυσκοιλιότητα.
Ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα απομακρύνει τη δυσκοιλιότητα.

Η κατανάλωση καφέ το πρωί θα σας βοηθήσει στην διαδικασία αφόδευσης , καθώς θα τροφοδοτήσει τις περικοπές των μυών που εμπλέκονται στο κύμα περισταλτισμού. Αυτό θα σας διευκολύνει στην αφόδευση, και θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα.

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Μήπως μας δουλεύουν;

Τελικά μήπως μας δουλεύουν; Και αυτό δεν είναι…

Κωνσταντίνου: Είμαστε όλοι Πακιστανοί!

Ο λόγος για τον Πέτρο Κωνσταντίνου,που πριν από…

Έρχεται μεγάλη αλλαγή στον ελληνικό στρατό

Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων αλλά και ο υφυπουργός…

Εκτός ελέγχου ο απελπισμένος Ερντογάν – Τύπωσε 56 δισ. λίρες καταγγέλει η αντιπολίτευση

Τουρκία: Την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει…

Καλά νέα: Αλλάζουν όλα στα τέλη κυκλοφορίας

Η οικονομική ζημία που έχει προκαλέσει η πανδημία…
contact