ΕΛΛΑΔΑ

Οι παγίδες των on line καταστημάτων – Συμβουλές για τις χριστουγεννιάτικες διαδικτυακές αγορές

Ελέγχουμε πάντοτε τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το ηλεκτρονικό κατάστημα από την ιστοσελίδα του. 

Αναζητούμε καταστήματα εντός Ευρώπης,  ειδικότερα το όνομα της εταιρείας και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας.

Η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι στα ελληνικά και προσοχή, εάν η μόνη διαθέσιμη πληροφορία είναι μια ηλεκτρονική διεύθυνση, καθώς και οδηγίες για την πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος, θα ήταν καλύτερο να προτιμήσουμε για τις αγορές μας κάποιο άλλο κατάστημα.

Αυτές είναι μόνο κάποιες από τις οδηγίες του Ευρωπαϊκού κέντρου καταναλωτή όσον αφορά στις αγορές μας από το διαδίκτυο. 
Ορισμένα μεγάλα και αναγνωρισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν στην ιστοσελίδα τους σήμα εμπιστοσύνης ως απόδειξη της αξιοπιστίας τους. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία τηρεί ορισμένους βασικούς κανόνες στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, οπότε ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει από αυτήν με ασφάλεια.
Επιλέγουμε ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης που  έχουν, κατά κανόνα, το υψηλό επίπεδο προστασίας των δικαιωμάτων του καταναλωτή που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία και ιδίως η Οδηγία 2011/83/ΕΕ για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις.

Κάποιες φορές η χαμηλή τιμή αντισταθμίζεται από αυξημένο κόστος παράδοσης.
Στις ηλεκτρονικές αγορές υπάρχει ο κίνδυνος ο προμηθευτής να μην αποστείλει τα προιόντα που παραγγέλθηκαν. Για το λόγο αυτο προτιμούμε να πληρώνουμε με πιστωτική κάρτα, για να μπορούμε, αν τα πράγματα δεν πάνε καλά, να ζητήσουμε από το πιστωτικό ίδρυμα την επιστροφή των χρημάτων μας. Ορισμένες τράπεζες κάνουν το ίδιο και για τις χρεωστικές κάρτες οπότε πριν αγοράσουμε, ελέγχουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις της δικής μας τράπεζας.

Τι κάνω αν θέλω να ακυρώσω παραγγελία 
Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, καταναλωτές που επιθυμούν να ακυρώσουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές εντός της ΕΕ πρέπει να αποστείλουν στους προμηθευτές γραπτή ειδοποίηση υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης ή την παραλαβή των αγαθών, χωρίς καμία αιτιολογία. Αρκεί το γεγονός ότι για οποιονδήποτε λόγο άλλαξαν γνώμη. Για τον σκοπό αυτόν τους παρέχεται από τον προμηθευτή, προς διευκόλυνσή τους, προ διατυπωμένο έγγραφο υπαναχώρησης. Μάλιστα, ο προμηθευτής υποχρεούται να ενημερώνει με σαφήνεια τον καταναλωτή για το δικαίωμά του αυτό. Η επιστροφή των εμπορευμάτων γίνεται μέσα σε 14 ημέρες από την ακύρωση της παραγγελίας έναντι επιστροφής του τιμήματος εντός της ίδιας προθεσμίας. Στο ποσό της επιστροφής περιλαμβάνεται και το κόστος παράδοσης.Αν επιστρέψουμε ένα προϊόν, μπορεί, σε ορισμένες περιπτώσεις, να επιβαρυνθούμε με το κόστος επιστροφής. 

Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

«Κόφτης» στη θέρμανση στο δημόσιο – Τέλος ζεστό νερό και φωτεινές επιγραφές στη Γερμανία

Η Γερμανία ετοιμάζεται για τον επερχόμενο «ρωσικό» χειμώνα,…

Μικρότερες συσκευασίες, ίδιες τιμές – Το μυστικό κόλπο της «συρρίκνωσης»

Οι εταιρείες συρρικνώνουν τις συσκευασίες των προϊόντων, χωρίς…

Αποκάλυψη: Τους S300 αναζητούσαν στην Κρήτη οι Τούρκοι

Τις θέσεις των S300 που βρίσκονται στην Κρήτη…

Γιατί αναχαιτίστηκαν οπλισμένα τουρκικά F-16 στην Κάρπαθο

Με αφορμή ισχυρισμούς της τουρκικής πλευράς σχετικά με…

Νέες ανατιμήσεις απο Σεπτέμβριο: Ποια προϊόντα «εκτοξεύονται»

Ενεργειακή ακρίβεια και οικονομική κρίση έχουν φτάσει στα…

Μπήκε σε πισίνα με παιδιά με αποκαλυπτικό G-string και προκάλεσε αντιδράσεις

Πολλές είναι οι αντιδράσεις κάτω από ένα βίντεο…

Οι νέες τιμές στο ηλεκτρικό ρεύμα για τον Σεπτέμβριο χωρίς το Power Pass

Για τον Σεπτέμβριο ανακοινώθηκαν νέες τιμές στο ηλεκτρικό…

Η επιστημονική πρόβλεψη της απόλυτης καταστροφής

Έρχονται δύσκολες μέρες για τον πλανήτη… Ο κόσμος…
contact