Τα επικριτικά σχόλια χιλιάδων καταναλωτών έχει ξεσηκώσει η διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola για το νέο γαλακτοκομικό προϊόν της που ετοιμάζεται να βγει στην αγορά των ΗΠΑ αυτό το μήνα.
Η καμπάνια περιέχει φωτογραφίες του Jaroslav Wieczorkiewicz και στην ουσία πρόκειται για αναδημιουργία εικόνων όπως η περίφημη σκηνή της Μέριλιν Μονρόε από την ταινία «Επτά χρόνια φαγούρα». Στην καμπάνια ουσιαστικά εμφανίζονται γυμνές γυναίκες που καλύπτονται με το νέο προϊόν της Coca-Cola, δηλαδή το γάλα Fairlife.
Το Fairlife διατίθεται στην αγορά ως γάλα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, χαμηλά επίπεδα σακχάρου και χωρίς λακτόζη.
Πάντως η υπερσεξουαλική προσέγγιση του τμήματος μάρκετινγκ της Coca-Cola δεν έχει εντυπωσιάσει πολλούς καταναλωτές, οι οποίοι εξέφρασαν την απογοήτευσή τους στο Twitter: