ΕΛΛΑΔΑ

Τι εξετάζει το υπουργείο Παιδείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Άγνωστο παραμένει ακόμα εάν και πότε θα επαναλειτουργήσουν τα σχολεία που είναι κλειστά λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων φαίνεται ότι προχωρά σε προσαρμογή της ύλης των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Οι φετινοί υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα εξεταστούν στην ύλη που διδάχθηκε στις σχολικές αίθουσες μέχρι τις 11 Μαρτίου, οπότε και άρχισε η εφαρμογή των μέτρων αναστολής λειτουργίας των σχολείων.

Σε αυτή την απόφαση έχει καταλήξει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με την «Καθημερινή».

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, στο υπουργείο Παιδείας, μέσα από την τακτική ενημέρωση των σχολείων, έχουν την εικόνα ότι αυτά στην πλειονότητά τους έχουν καλύψει τον ίδιο όγκο ύλης.

Από την άλλη, εξετάζονται τυχόν αυξομειώσεις ανά μάθημα, με βάση και την πρόοδο του συνόλου των σχολείων. Υστέρηση σε σχέση με τη γενική εικόνα ενδέχεται να υπήρξε σε σχολεία στα οποία μαθήματα της Γ΄ Λυκείου έχουν ανατεθεί και διδάσκονται από αναπληρωτές, των οποίων η πρόσληψη και η τοποθέτηση στο σχολείο καθυστέρησαν και δεν έγιναν με την έναρξη του σχολικού έτους.

Όταν ανοίξουν τα σχολεία θα γίνουν επαναλήψεις της εξεταστέας ύλης, ακόμη και αν αυτή έχει καλυφθεί εξ αποστάσεως.

Πάντως, το υπουργείο Παιδείας παραπέμπει στις αποφάσεις των αρμόδιων επιστημόνων για το εάν και πότε θα λειτουργήσουν ξανά τα σχολεία.

Παράλληλα, από το ιατρικό επιτελείο και τα μέτρα που θα ορίσει θα εξαρτηθεί ο ακριβής χρόνος – μέσα Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου- καθώς και ο τρόπος υλοποίησης των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Δηλαδή, πόσοι υποψήφιοι θα βρίσκονται σε κάθε αίθουσα, ποια θα είναι η διάταξη των θέσεων με βάση τις αποφάσεις ασφαλείας, πόσοι διδάσκοντες θα επιτηρούν, αν τυχόν προκριθεί να μην εξετάζονται όλοι οι μαθητές την ίδια μέρα αλλά σε διαφορετικές.

Επίσης, θα πρέπει να αποφασιστεί πώς θα γίνεται η μετακίνηση των μαθητών.

Επίσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μελετά τα σενάρια για την αναπλήρωση της ύλης και την ολοκλήρωση του σχολικού έτους και στις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου αλλά και στο Γυμνάσιο και το Δημοτικό.

Και αν ισχύσει τελικά η πρόταση του Ηλία Μόσιαλου για λήξη του σχολικού έτους για τις τάξεις πλην της Γ’ Λυκείου, θα πρέπει να καθοριστεί ο τρόπος αναπλήρωσης των χαμένων μαθημάτων.

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

«Κόφτης» στη θέρμανση στο δημόσιο – Τέλος ζεστό νερό και φωτεινές επιγραφές στη Γερμανία

Η Γερμανία ετοιμάζεται για τον επερχόμενο «ρωσικό» χειμώνα,…

Μικρότερες συσκευασίες, ίδιες τιμές – Το μυστικό κόλπο της «συρρίκνωσης»

Οι εταιρείες συρρικνώνουν τις συσκευασίες των προϊόντων, χωρίς…

Αποκάλυψη: Τους S300 αναζητούσαν στην Κρήτη οι Τούρκοι

Τις θέσεις των S300 που βρίσκονται στην Κρήτη…

Γιατί αναχαιτίστηκαν οπλισμένα τουρκικά F-16 στην Κάρπαθο

Με αφορμή ισχυρισμούς της τουρκικής πλευράς σχετικά με…

Νέες ανατιμήσεις απο Σεπτέμβριο: Ποια προϊόντα «εκτοξεύονται»

Ενεργειακή ακρίβεια και οικονομική κρίση έχουν φτάσει στα…

Μπήκε σε πισίνα με παιδιά με αποκαλυπτικό G-string και προκάλεσε αντιδράσεις

Πολλές είναι οι αντιδράσεις κάτω από ένα βίντεο…

Οι νέες τιμές στο ηλεκτρικό ρεύμα για τον Σεπτέμβριο χωρίς το Power Pass

Για τον Σεπτέμβριο ανακοινώθηκαν νέες τιμές στο ηλεκτρικό…

Η επιστημονική πρόβλεψη της απόλυτης καταστροφής

Έρχονται δύσκολες μέρες για τον πλανήτη… Ο κόσμος…
contact