ΓΥΝΑΙΚΑ

Τροφές για να αυξήσετε την ενέργειά σας

Για να βελτιώσετε την ενεργητικότητά σας στη μέση της ημέρας -και να αποφύγετε τη διαβόητη απογευματινή λιγούρα- διαλέξτε τροφές που είναι υψηλές σε άπαχη πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Τα φασόλια ταιριάζουν τέλεια σε αυτά τα δεδομένα. Τα όσπρια είναι εξαιρετικά για τη σταθεροποίηση του σακχάρου του αίματος και για τη διατήρηση της ενεργητικότητά σας στη διάρκεια του απογεύματος. Είναι πλούσια σε υψηλής αξίας πρωτεΐνη, μαγνήσιο, σίδηρο, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Επιλέξτε φρούτο για επιδόρπιο

Τρελαίνεστε για ένα γλυκό μετά το φαγητό; Η επεξεργασμένη ζάχαρη στα κουλουράκια, τα γλυκά ή σε μια καραμέλα που μπορεί να επιθυμήσετε να φάτε θα στείλει στα ύψη σας τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας – και εξίσου γρήγορα θα πέσουν. Όταν συμβαίνει αυτό, λαχταράτε περισσότερη ζάχαρη και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται. Η λύση; Ικανοποιήστε την ανάγκη σας για κάτι γλυκό με ένα φρούτο. Οι φυτικές του ίνες θα επιβραδύνουν την απορρόφηση της φρουκτόζης (η φυσική ζάχαρη που υπάρχει στα φρούτα) βοηθώντας να μην ανεβοκατέβουν απότομα τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας.

Φάτε ένα σνακ το απόγευμα

Ένα μικρό υψηλής ποιότητας «καύσιμο» νωρίς το απόγευμα κρατά σταθερά τα επίπεδα της διάθεσης και της ενεργητικότητάς σας. Τώρα είναι επίσης μια καλή στιγμή για να σκεφτείτε τι έχετε φάει μέχρι αυτή την ώρα. Όταν νιώθετε την παρόρμηση να φάτε κάτι γλυκό, ρωτήστε τον εαυτό σας, “Έχω πάρει αρκετή πρωτεΐνη; Έχω πιει αρκετό νερό; Έχω φάει αρκετά υγιεινά λιπαρά;”. Αν έχετε στερήσει από το σώμα σας αυτά τα συστατικά στη διάρκεια της ημέρας, μπορεί να σας εμφανίζεται ως μια ψεύτικη ανάγκη για κάτι γλυκό.

Δημιουργήστε ένα ισορροπημένο πιάτο

Στο δείπνο, γεμίστε το μισό σας πιάτο με λαχανικά, το ένα τέταρτο με άπαχη πρωτεΐνη και το τελευταίο τέταρτο με έναν υδατάνθρακα ή τροφή ολικής άλεσης. Ο σολομός είναι μια εξαιρετική επιλογή πρωτεΐνης για την ενεργοποίησή σας καθώς είναι πλούσιος σε ω3 λιπαρά οξέα, τα οποία προσφέρουν καύσιμα για τον εγκέφαλο ώστε να διατηρείται το μυαλό σας κοφτερό. Προσθέστε μια σαλάτα με σπανάκι, το οποίο διαθέτει πολύ μαγνήσιο (ένα θρεπτικό συστατικό που χρειάζεται το σώμα για να δημιουργήσει ενέργεια).

Πηγή: omorfamystika.gr
Πηγή

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Ελπίδες απο Ελληνοαμερικανό για φάρμακο – κοκτέιλ αντισωμάτων κατά του κορωνοϊού

Ο Τζορτζ Γιανκόπουλος είναι πρόεδρος, συνιδρυτής και διευθυντής…

Aρμένισα τηλεπαρουσιάστρια ξεσπά σε λυγμούς όταν λέει ένα ένα τα ονόματα των νεκρών

Είναι πραγματικά από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές που…

Δείτε: Αρμενικά πυρά «θερίζουν» Αζέρους Τούρκους στρατιώτες

Οι σφοδρές μάχες μεταξύ Αρμενίων και Αζέρων Τούρκων…

Το Ιράν κατέρριψε αζέρικο αεροσκάφος

Πριν από λίγα λεπτά η ιρανική αεράμυνα κατέρριψε…

Η Αρμενία απειλεί να απαντήσει με πυραύλους Iskander σε Τουρκικό έδαφος

Σύμφωνα με Αρμένιους αξιωματούχους το Γερεβάν, αν εμπλακεί…

Μόνο ντροπή: Αισχρή ενέργεια κατά του Σωτήρη Τσιόδρα

Ο Σωτήρης Τσιόδρας ήταν από τα πρόσωπα που…

Αντέχει η ελληνική οικονομία δεύτερο lockdown;

Όλο και πιο έντονες είναι οι συζητήσεις για…

Μήνυμα στρατιωτικής πυγμής από Ελλάδα – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα προς Τουρκία

Του Κώστα Σαρικά Ακριβώς ένα μήνα βρίσκονται στην…
contact