ΥΓΕΙΑ

Ποτέ ξανά καούρες! Δείτε τι πρέπει να τρώτε


Είναι γνωστό πως τα εσπεριδοειδή, το κρεμμύδι, τα καυτερά φαγητά και τα αναψυκτικά δεν είναι ενδεδειγμένα για όσους αντιμετωπίζουν συχνά καούρες. Τι μπορείτε όμως να επιλέξετε με απόλυτη ασφάλεια χωρίς να ανησυχείτε για την ενοχλητική παλινδρόμηση; Δείτε εννέα σίγουρες επιλογές που δε θα αναστατώσουν το στομάχι σας! 1. Βρώμη Είναι ιδανική για πρωινό αλλά και κάθε στιγμή της ημέρας. Μας χορταίνει χωρίς να μας βαραίνει. 2. Πιπερόριζα Έχει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση και χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες για την αντιμετώπιση παθήσεων του γαστρεντερικού. Χρησιμοποιήστε το σε μικρή ποσότητα στο φαγητό ή σε smoothies. 3. Μπανάνα Το θρεπτικό φρούτο έχει pH μόλις 5,6. Μπορείτε να το απολαύσετε ως σνακ, σε smoothies ή σε φρουτοσαλάτα. 4. Πεπόνι Το πεπόνι έχει pH μόλις 6,1 και είναι ενδεδειγμένο, όπως και το καρπούζι, για τα άτομα με ευαίσθητο στομάχι. 5. Φινόκιο Μπορείτε να το συνδυάσετε με το σπανάκι σαν σαλάτα ή με το κοτόπουλο ως κυρίως πιάτο. 6. Κοτόπουλο και γαλοπούλα Απολαύστε το βραστό ή ψητό – ποτέ τηγανητό – και φυσικά χωρίς την πέτσα. 7. Ψάρι και θαλασσινά Επιτρέπονται όλα τα ψάρια και τα θαλασσινά, αρκεί να μην είναι ιχθυοτροφείου. 8. Λαχανικά Το κουνουπίδι, το μπρόκολο, τα σπαράγγια και σχεδόν όλα τα λαχανικά είναι ενδεδειγμένα στο πλαίσιο μιας διατροφής ενάντια στην παλινδρόμηση. 9. Μαϊντανός Το αρωματικό βότανο χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση του στομαχόπονου και της δυσπεψίας.
Πηγή: www.onmed.gr

Στην ίδια κατηγορία

loading...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Σοκ από τη σφαγή στη πόλη Μπούσα της Ουκρανίας

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλούν οι εικόνες που βλέπουν…

Κάρλα Ντελ Πόντε: Να εκδοθεί διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον Πούτιν

«Είναι εγκληματίας πολέμου» Η πρώην Γενική Εισαγγελέας του…

Μπάμπα Βάνγκα: «Ο Βλαντίμιρ Πούτιν θα γίνει…»

Προφητεία για τη Ρωσία και τον Πούτιν είχε…
contact