Σε μια προσπάθεια να τονώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο «πρόσωπο» της η πιο διάσημη αλυσίδα γρήγορου φαγητού στον κόσμο-τα McDonalds-άνοιξαν για πρώτη φορά στην ιστορία τους τις πόρτες τους στις τηλεοπτικές κάμερες και στους δημοσιογράφους.
Η εταιρεία που προσκάλεσε δημοσιογράφους από την εκπομπή «Good Morning America» ήθελε να δείξει στους καταναλωτές ότι τα εργοστάσια της πληρούν όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφαλείας. Εκτός από την παρουσίαση της όλης διαδικασίας που ακολουθείται, οι εκπρόσωποι της εταιρείας απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις, σε μια προφανή προσπάθεια για τον τερματισμό των κατηγοριών που εκτοξεύονται εναντίον της.
Στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Φρέσνο της Καλιφόρνια γίνεται η επεξεργασία περισσότερων από 181.000 κιλών βοδινού κρέατος την ημέρα και οι υπεύθυνοι ήθελαν να δείξουν ότι το κρέας που χρησιμοποιείται για τα περίφημα χάμπουργκερς είναι 100% βόειο.