ΥΓΕΙΑ

Χοληστερίνη: Αυτές είναι οι νόστιμες τροφές που τη “διαλύουν”

Δεν είναι μυστικό ότι ορισμένες τροφές μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα επίπεδα της “κακής” (LDL) χοληστερόλης, η οποία προκαλεί συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες και οδηγεί σε καρδιακή νόσο, καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Και επειδή το να μειωθεί η χοληστερίνη, έχει συνδεθεί με μια “άνοστη” διατροφή, οι ειδικοί επισημαίνουν, ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα αληθές και πως υπάρχουν τροφές που είναι εύγεστες και ταυτόχρονα ευεργετικές για την μείωση της LDL χοληστερόλης.

Δείτε ποιες τροφές είναι αυτές και προσπαθήστε να τις επιλέγετε περισσότερο στην διάρκεια του εβδομαδιαίου διατροφικού σας προγράμματος, προκειμένου να ρίξετε τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα.

Μαύρη σοκολάτα: Περιέχει φλαβονοειδή (αντιοξειδωτικές ουσίες) που βοηθούν στην μείωση των επιπέδων της LDL χοληστερόλης. Απλά φροντίστε να την καταναλώνετε με μέτρο, επειδή η σοκολάτα έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και ζάχαρη. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε σκούρα, άγλυκη σκόνη κακάο στη μαγειρική σας, για εξίσου καλά αποτελέσματα.

Αβοκάντο: Περιέχει ελαϊκό οξύ, το οποίο βοηθά στην μείωση της κακής χοληστερόλης στο αίμα σας. Επίσης, το έλαιο από αβοκάντο, το οποίο έχει μια λεπτή, γλυκιά γεύση, μπορεί επίσης να αντικαταστήσει άλλα έλαια στην μαγειρική.

Κόκκινο κρασί: Το κόκκινο κρασί περιέχει ρεσβερατρόλη, μια ουσία που βρίσκεται στην κόκκινη φλούδα των σταφυλιών και η οποία μπορεί να προστατεύσει τα αιμοφόρα αγγεία από την δημιουργία θρόμβων, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την LDL χοληστερόλη.

Μαύρο και πράσινο τσάι: Τόσο το μαύρο, όσο και το πράσινο τσάι περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Το πράσινο τσάι περιέχει συνήθως περισσότερες από αυτές τις αντιοξειδωτικές ουσίες, καθώς προέρχεται από φύλλα δεν έχουν υποστεί ζύμωση και είναι λιγότερο επεξεργασμένα.

Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, οπότε τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια μπορούν να σας βοηθήσουν στην μείωση των επιπέδων της LDL χοληστερόλης. Απλά, αποφύγετε τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς και μην υπερβαίνετε τα 40γρ την ημέρα, επειδή οι ξηροί καρποί έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Πηγή: iatropedia.gr

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Διαδικτυακό «ξύλο» Πορτοσάλτε-Τριανταφυλλόπουλου για τη βόμβα στο ΣΚΑΪ

Και τι δεν έγραψαν στα μηνύματα που αντάλλαξαν…

Ο 19ΧΡΟΝΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΙΑΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ

Κατάθεση σε αστυνομικούς δίνει ο 19χρονος Αλβανός που…

“Έτσι σκοτώσαμε την Ελένη Τοπαλούδη”

Ο 19χρονος Αλβανός περιγράφει αναλυτικά το έγκλημα με…

Ρωσία – Ουκρανία: Παγκόσμια ανησυχία για θερμό επεισόδιο

Εκτάκτως συνεδρίασε το Συμβούλιο Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων…

Ζώδια Δεκεμβρίου 2018 απο τον Κώστα Λεφάκη

Οι προβλέψεις του αστρολόγου Κώστα Λεφάκη για τον…

Χειλουδάκη: «Με άρπαξαν τρεις άντρες και με βίαζαν για τρεις μέρες»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας…

Επιμένει η Τουρκία – Φτιάχνει χάρτες και… εξαφανίζει Κρήτη και Καστελόριζο!

Τη θεωρία »εξαφάνισης» του Καστελόριζου και τη μη…

Κοινωνικό Μέρισμα 2018: Τα μυστικά για να πάρετε έως 1.400 ευρώ

Άνοιξε η ειδική πλατφόρμα, όπου οι δικαιούχοι θα…

Αποφυλακίστηκε ο Γ. Μεταξάκης, ο παιδοκτόνος που συγκλόνισε το πανελλήνιο

Ο Γιώργος Μεταξάκης, ο παιδοκτόνος που συγκλόνισε όλο…

ΞΗΛΩΣΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΣΚΟΠΙΩΝ

Στο ύψος της συνοριακής γραμμής από την Τοπική…
contact